نوشته شده توسط : مرتضی
سرویس اجتماعی تعامل- از آنجا که سیستم آموزشی و مدیریت و جذب منابع انسانی در کشور دچار ضعف هایی است،نحوه ورود افراد و علاقه مندان و مستعدین به برخی از حرفه ها ، از تعریف و قواعد مدون، همچنین مجراهای مناسب برای ورود به حوزه های مختلف، برخوردار نیست.

این امر وقتی به صورت یک مشکل جدی بروز می کند که در برخی حوزه ها مثل هنرهای نمایشی و رسانه ای با تقاضای بسیار زیاد و پیوسته علاقه مندان روبه رو هستیم. موج عظیم هنرجویان و علاقه مندانی که شاید تعدادی از آنها بتوانند نخبه های هنری آینده کشور باشند، از هر مجرایی برای راه یافتن به فضای سینمای حرفه ای و سیراب نمودن میل و آرزوی خود استفاده می کنند. اینجاست که پای برخی سودجویان و فرصت طلبان به میدان سوپر استار سازی! باز می شود. گاهی درخواست های جنسی در عوض اعطای یک نقش دیالوگ دار؛ گاهی مطالبه مبالغ زیاد و گاهی هم هر دو!

<

:: موضوعات مرتبط: چالش و نقد , حوادث , آیا می دانید؟ , ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی
نقد این عمل:با سلام سایت در نظر دارد نظر سنجی نسبت به این کار که مصرف کننده هم هزینه اولیه سرویس ای دی اس ال ماهانه و هم هزینه ترافیک بپردازد انجام دهد از شما که از این سرویس استفاده میکنید خواهش دارم که در این نظر سنجی شرکت کنید. همچنین نظر فراموش نشود.
تغییر شیوه‎ی محاسبه‎ی سرویس‌ ADSL از هفته‎ی آینده
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۱
معاون رگولاتوری از اجرای دستورالعمل جدید ADSL از هفته آینده و پس از 22 بهمن‌ماه خبر داد و گفت: از این پس سرویس ADSL شامل یک هزینه نگهداری ماهانه است و مشترک بسته به ترافیک استفاده شده هزینه می‌پردازد.
تغییر شیوه‎ی محاسبه‎ی سرویس‌ ADSL از هفته‎ی آینده
به گزارش عرش نیوز ، حسن رضوانی در گفت‌وگو با فارس در خصوص زمان اجرایی شدن دستورالعمل جدید ADSL اظهار داشت: از آنجا که در دستورالعمل جدید برای نخستین بار صورت‌حساب مشترکان ADSL بر مبنای حجم ترافیک استفاده شده محاسبه می‌شود، اجرای این دستورالعمل نیاز فراهم کردن مقدمات و ایجاد تغییراتی در سیستم صورت‌ حساب‌گیری شرکت‌های خدمات دهنده داشت.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: شرکت‌های خصوصی مشکلی در ایجاد این تغییرات نداشتند و هم‌اکنون آماده اجرای دستورالعمل جدید ADSL هستند.

وی ادامه داد: شرکت مخابرات نیز مقدمات اجرای دستورالعمل جدید را فراهم کرده اما در چند استان سیستم هنوز آماده نشده و نمی‌توانند سرویس را حجمی محاسبه کنند.
رضوانی گفت: از این رو منتظر هستیم که تمام شرکت‌ها آماده شوند و یکباره زمان اجرای دستورالعمل جدید ADSL را اطلاع‌رسانی کنیم.

معاون رگولاتوری گفت: اجرای دستورالعمل جدید ADSL از هفته آینده و پس از 22 بهمن‌ماه آغاز می‌شود.
در دستورالعمل جدیدی که کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای ارائه سرویس‌های ADSL تصویب کرده سرویس شامل یک هزینه ماهانه به عنوان هزینه نگهداری است و پس از آن مشترک به هر میزان که ترافیک استفاده کند، هزینه می‌پردازد.

همچنین در این دستورالعمل برای نخستین بار به عنوان راه‌حلی برای جلوگیری از دامپینگ در بازار، حداقل تعرفه تعیین شده که حداقل تعرفه 60 درصد کف تعرفه لحاظ شده است.

هم اکنون اغلب سرویس‌دهی شرکت‌ها بر اساس سرویس ADSL چند ماهه با حجم ترافیک محدود است (برای مثال 3 ماهه با 5 گیگابایت ترافیک) که با اجرای این دستور العمل طرح‌های سابق ADSL به طرح جدید تغییر می‌کند.
<

:: موضوعات مرتبط: تورم , چالش و نقد , حوادث , آیا می دانید؟ , ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

یک دانش آموز بدلیل اینکه معلم او اجازه نداد تا به دستشوئی برود دچار مسمویت شد و فوت کرد.


"احمد سلطان عبدالله" 10 ساله در مدرسه ابتدایی روستایی در منطقه اسیوط مصر مشغول به تحصیل بود.

 

پزشکی قانونی درباره علت مرگ این دانش آموز گفته است:معلم زبان و ادبیات عربی که عموی این دانش آموز نیز میباشد به مدت سه ساعت اجازه نداد این دانش آموز به دستشوئی برود،او همچنین احمد را به دلیل اصرار برای رفتن به دستشوئی، تنبیه بدنی کرده بود.

 

این دانش آموز پس از جلوگیری از رفتن او به دستشوئی، با وضعیت جسمی وخیمی روبه رو شد و در نهایت به بیمارستان منتقل شد و به دلیل مسمویت داخلی، فوت کرد.

منبع : شهر خبر

<

:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

 دختری که به شکل باور نکردنی خواهرش

را نجات داد! + عکس بسیار جالب

دوقلوهای دختر به نام.های بریل و کایری، ۱۲ هفته زودتر از موعد، به دنیا آمده بودند و بنابراین به مراقبت.های ویژه نیاز داشتند، آنها را در دستگاه.های انکوباتور جدا گذاشتند. کایری خوب وزن می.گرفت و شرایطش پایدار بود، ولی بریل، فقط ۹۰۰ گرم وزن داشت، در تنفس مشکل داشت و دچار مشکل قلبی هم بود و انتظار نمی.رفت، زنده بماند. پرستارش هر کاری از دستش برمی.آمد برای بریل انجام داد، اما شرایطش فرقی نکرد. تا اینکه برخلاف قوانین بیمارستان، او آن دو را در یک انکوباتور قرار داد.

او دو نوزاد را قدری تنها گذاشت و رفت که بخوابد، در بازگشت او این صحنه زیبا را دید و سایر پرستاران و پزشکان را صدا زد تا آنها هم این صحنه را ببینند.کایری، دستش کوچکش را دور خواهرش گذاشته بود، انگار که می.خواست او در آغوش بگیرد و از او محافظت کند. می.خواهد تصادفی باشد یا نه، از زمانی که این دو در کنار هم قرار گرفتند، وضعیت تنفس بریل بهتر شد و شرایط قلبی.اش پایدار شد.

این عکس زیبا و واقعا احساسی رو در ادامه مطلب تماشا کنید …

___________________________________________________________________



 

<

:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

آرایش عروس به قیمت جان او تمام شد و کلاه‌ گیس، جشن عروسی را به مجلس عزا تبدیل کرد.
در این حادثه که در شهرستان هشتبندی واقع در استان هرمزگان رخ داد عروس جوان وقتی به آرایشگاه رفت طبق قرار قبلی از آرایشگر خواست کلاه‌گیسی را که سفارش داده بود روی سر او بگذارد اما به محض اینکه کلاه روی سر عروس چسبانده شد او به شدت احساس سوزش کرد و موضوع را به زن آرایشگر اطلاع داد اما این زن به وی گفت سوزش طبیعی و به خاطر گیره‌ها و موادی است که استفاده کرده است.
سوزش لحظه به لحظه بیشتر می‌شد اما هرچه عروس اعتراض می‌کرد آرایشگر حاضر نبود موضوع را بررسی کند تا اینکه دختر جوان دیگر تحملش را از دست داد و کلاه را از سرش برداشت. در این هنگام بود که عقربی سیاه و سمی روی سر او مشاهده و معلوم شد سوزش سر وی به خاطر نیش عقرب است!!
عروس جوان به سرعت به بیمارستان منتقل شد و پزشکان تلاش کردند جان او را نجات بدهند اما کوشش‌ها فایده‌ای نداشت و این دختر جان خودش را از دست داد و عروسی به عزا تبدیل شد.
این نخستین بار نیست که تلاش برای زیباتر شدن به قیمت جان عروس تمام می‌شود، پیش از این نیز حوادثی از این دست رخ داده بود. در یکی از این موارد دختری که می‌خواست شب عروسی برنزه شود بیش از حد مجاز از دستگاه سولاریوم استفاده کرد و به کام مرگ فرو رفت.
این دختر ۲۴ساله در شب حنابندان ناگهان از حال رفت و او را به بیمارستان منتقل کردند. دختر که بوی تعفن می‌داد به سرعت مورد آزمایش و عکسبرداری قرار گرفت و مشخص شد امعا و احشای او به شدت آسیب دیده و به‌گونه‌ای که پخته‌شده به نظر می‌رسد!
پزشکان نتوانستند برای نجات این دختر کاری انجام بدهند و او جان باخت. پس از آن با شکایت والدین عروس نگون‌بخت پرونده‌ای تشکیل و مشخص شد دختر جوان بیش از حد مجاز از دستگاه سولاریوم استفاده کرده و اشعه‌های این دستگاه اعضای داخلی بدنش را از بین برده و عفونی کرده و به همین علت نیز وی جان باخته است.
در چند حادثه دیگر نیز انجام عمل‌های زیبایی و آرایش‌های غیراستاندارد سبب نابینایی عروس‌ها شده است. در یکی از این موارد که پرونده‌اش در اختیار بازپرس دادسرای جرایم پزشکی تهران قرار گرفته بود دختری جوان از یک چشم‌پزشک به این دلیل که باعث نابینایی وی شده است، شکایت کرد.
این دختر توضیح داد قصد داشت شب عروسی چشمانش سبزرنگ دیده شود برای همین انجام چنین کاری را به یک پزشک سپرد اما بینایی‌اش را از دست داد. شاکی که به خاطر ضعیف بودن چشمانش هرگز از لنزهای رنگی استفاده نکرده بود وقتی تصمیم خودش را برای شب عروسی قطعی کرد سراغ یک پزشک رفت و با او مشورت کرد.
این دختر ماجرا را چنین شرح داد: «با رضایت همسرم تحت نظر پزشک یک جفت لنز رنگی تهیه کردم. به محض اینکه لنزها را گرفتم آنها را داخل چشم‌هایم قرار دادم. می‌خواستم زیباتر به نظر برسم. از همان ابتدا چشمانم می‌سوخت اما اعتنایی نکردم. این سوزش روز به روز بیشتر می‌شد تا اینکه صبح روزی که قرار بود مراسم عروسی‌ام برگزار شود وقتی از خواب بیدار شدم فهمیدم چشمانم نمی‌بیند تا قبل از آن اشک و سوزش را تحمل کرده بودم ولی نمی‌توانستم قبول کنم کور شده‌ام. بعدا معلوم شد نابینایی‌ام به خاطر اثرات همان لنزهایی است که پزشک آنها را تایید کرده بود»
در ماجرایی دیگر یک عروس جوان که قصد داشت در مراسم ازدواج از مژه مصنوعی استفاده کند وقتی چند ساعت مانده به شروع جشن به آرایشگاهی در شمال تهران رفت آرایشگر به جای استفاده از چسب‌های مخصوص از چسب معمولی استفاده کرد و نفوذ چسب به داخل چشمان عروس بینایی او را گرفت!

<

:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

سخنگوی وزارت اقتصاد آلمان فرایند طی شده برای به مزایده گذاشتن این هواپیما را کاملا عادی دانسته و افزوده است که شرکت “vebeg” ( نام اختصاری شرکت مزایده اموال دولتی در آلمان) در یک فرایند کاملا قانونی این هواپیما را به مزایده گذاشته بود.

 

 

……………………………….

 

فروش جت اختصاصی صدر اعظم آلمان به شرکت هواپیمایی ماهان ایران اعتراض اسراییل را برانگیخت .

به گزارش عصر ایران  روزنامه جروزالم پست اسراییل با انتشار این خبر ، نوشت که فروش هواپیمای اختصاصی خانم آنگلا مرکل و صدر اعظم های پیشین این کشور به شرکت هواپیمایی ماهان ایران اعتراض کارشناسان امنیتی اسراییل را برانگیخته است.

سایت آلمانی اشپیگل روز یکشنبه برای نخستین بار با افشای این مساله نوشت که جت ” تئوردور هاس ” از سوی آلمان به شرکت هواپیمایی ماهان فروخته شده است.

جروزالم پست می نویسد این اقدام آلمان در حالی است که ایالات متحده آمریکا در ماه اکتبر سال جاری میلادی ( ۱ ماه پیش) شرکت هواپیمایی ماهان ایران را تحت تحریم قرار داده است.

جروزالم پست در ادامه می نویسد محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران ممکن است از این پس در سفرهای خود از جت لوکس خریداری شده از آلمان استفاده کند .

سخنگوی وزارت اقتصاد آلمان در پاسخ به سوال جروزالم پست درباره نحوه فروش این جت به ایران نوشت : این جت ابتدا به یک شرکت آلمانی فروخته شد و این شرکت هواپیما را به خریداری در اوکراین منتقل کرد.

سخنگوی وزارت اقتصاد آلمان فرایند طی شده برای به مزایده گذاشتن این هواپیما را   کاملا عادی دانسته و افزوده است که شرکت “vebeg” ( نام اختصاری شرکت مزایده اموال دولتی در آلمان) در یک فرایند کاملا قانونی این هواپیما را به مزایده گذاشته و آن را به یک شرکت آلمانی فروخته است.

وی افزوده است که نحوه عملکرد شرکت خریدار هواپیما هیچ ارتباطی به دولت آلمان ندارد.

بر اساس گزارش اشپیگل شرکت هواپیمایی ماهان ، جت ایرباس ۳۱۰-۳۰۴ را در ۱۸ نوامبر ( ۴ روز پیش) از اوکراین تحویل گرفته است.

گفتنی است یک سرمایه دار اوکراینی این هواپیما را به قیمت ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار یورو از آلمان خریداری کرده است ، اما مشخص نیست که به چه قیمتی به شرکت ماهان فروخته است .

این جت که به نام ” تئودور هاس ” – نخستین رییس جمهوری فدرال آلمان(غربی) پس از جنگ دوم جهانی (۱۹۵۹-۱۹۴۹) -  نامگذاری شده بود در سال های پس از جنگ سرد از سوی هلموت کهل ، گرهارد شرودر و آنگلا مرکل صدر اعظم های آلمان به عنوان جت اختصاصی مورد استفاده قرار گرفته است.

منبع  : فان20

<

:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: fun20 , فان-20 , ماهن و خرید هواپیمای جدید المانی , مرجع تخصصی طنز و سرگرمی ایران , مرجع طنز , هواپیماهی لوکس و گران قیمت در مطایده , هواپیماهی لوکس شرکت ماهان , هواپیماهای لوکس ماهان , هواپیماهای لوکس ایرانی , هواپیماهای المانی , هواپیماهای اوکس هواپیمایی ماهان , هواپیمای گران قیمت توسط ماهان خریداری شد , هواپیمای صدر اعظم های المان , هواپیمایی ماهان , پروازهای جدید با هواپیماهای لوکس ماهان , ایرباس های مدرن ولکوس , ایرباس های جدید ماهان , بهترین هواپیماهای ایران , بهترین خرید هواپیما , جت ایرباس جدید ماهان 304-310 , خرید هواپیماهای جدید توسط ماهان , خرید هواپیمای مدرن و لوکس توسط شرکت ماهان , خرید هواپیمای مرکل صدر اعظم المان , خرید های جدید شرکت ماهان , خرید ایرباس های المانی , شرکت هواپیمایی ماهان ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

چندی قبل دختر ۲۲ ساله یی به نام فهیمه برای رفتن به آموزشگاه از منزل شان در منطقه شهران خارج شد و دیگر برنگشت . پدر فهیمه که نسبت به سرنوشت دخترش نگران شده بود، به کلانتری ۱۴۲ کن رفت و برای یافتن او تقاضای کمک کرد.

 

لطفا به ادامه مطلب بروید …

 

فردای آن روز پسر ناشناسی با پدر فهیمه تماس گرفت و گفت : ما دخترتان را گروگان گرفته ایم و باید ۴۵۰ هزار تومان به ما بدهید تا فهیمه را آزاد کنیم . پدر فهیمه قبول کرد و شخا آدم ربا در میدان صادقیه تهران قرار ملاقات گذاشت تا پول درخواستی را تحویل بدهد و دخترش را آزاد کند،اما ابتدا موضوع را با پلیس در میان گذاشت .

 

کارآگاهان به او توصیه کردند، با کیف پول در سر قرار حاضر شود و منتظر رسیدن آدم ربا بماند. ساعتی پیش از فرا رسیدن زمان ملاقات ، ماموران در اطراف محل قرار کمین کردند. بدون اینکه دیده شوند. اما پدر فهیمه هر چه به انتظار ایستاد، خبری از جوان ناشناس نشد.

او با ناامیدی و اضطراب به خانه برگشت و همان شب جوان ناشناس در یک تماس تلفنی به او گفت : دخترت هرگز به خانه برنمی گردد. دیگر منتظرش نباشید. پس از گفتن این جمله فورا تلفن را قطع کرد. از سوی دیگر، کارآگاهان جست وجوی گسترده یی را برای یافتن دختر ربوده شده آغاز کردند تا اینکه با گذشت پنج روز از این ماجرا، فهیمه با پدرش تماس گرفت و گفت : من در میدان آزادی منتظرت هستم و از چنگ آدم ربایان فرار کرده ام .

 

ماموران همراه با پدر فهیمه به میدان آزادی رفتند و با دختر جوان روبرو شدند. فهیمه همان موقع همراه ماموران به دایره یازدهم آگاهی تهران رفت تا در آنجا شکایت خود را مطرح کند.

ماموران کنجکاو بودند که بدانند چه بلایی بر سر فهیمه آمده و چگونه به تنهایی برگشته است . فهیمه که بشدت ترسیده بود ماجرای ربوده شدنش را چنین تعریف کرد: روز دوم اسفندماه از آموزشگاه بیرون آمدم تا به خانه برگردم . در میدان نور سوار خودرویی شدم که سه سرنشین داشت .

 

هر سه پسر جوانی بودند که یکی از آنها در صندلی جلو و دیگری در صندلی عقب نشسته بود. جوان سوم هم رانندگی می کرد. در میانه راه پسر جوانی که در صندلی عقب نشسته بود، چاقویی از جیبش درآورد و به پهلویم فشار داد.

می خواستم فریاد بزنم ، اما دستهایش را روی دهانم گذاشت و مرا روی صندلی خواباند. آنها در تاریکی شب به سمت یافت آباد راه افتادند و مرا در منطقه چهاردانگه به اتاقکی در حاشیه یک زمین کشاورزی بردند. به آنها التماس کردم که با من کاری نداشته باشند، اما هر سه با زور وحشیگری به من تجاوز کردند و بعد مرا در اتاقی انداختند و زندانی ام کردند.

 

فردای آن روز هم دو جوان افغانی که کارگر زمین کشاورزی بودند به سراغم آمدند و به من تجاوز کردند. چند بار می خواستم خودم را بکشم ، اما نشد. مدت چهار شبانه روز در آن خانه کوچک زندانی بودم ، تا اینکه روز پنجم ، سه پسر جوان برای انجام کاری از آنجا رفتند، ساعتی بعد به سراغ یکی از کارگران افغانی رفتم و با دادن مقداری پول و زنجیر طلایم از او خواستم که یک اتومبیل برایم بگیرد.

 

او هم پذیرفت و با گرفتن پول و زنجیر طلا مرا سوار اتومبیل کرد تا از آنجا بروم … بعد از صحبت های فهیمه ، کارآگاهان به منطقه چهاردانگه رفتند و دو کارگر افغانی به نام اوصف و شکور و پسرجوانی به نام مصطفی )۱۹ساله ( را که راننده اتومبیل بود، دستگیر کردند.

اوصف و شکور به تجاوز به دختر جوان اعتراف کردند و مصطفی در بازجویی اولیه گفت : من راننده بودم و از ماجرای آدم ربایی خبر نداشتم و یکی از دوستانم به من گفته بود که در منطقه میدان نور با دوست دخترش قرار دارد. من هم با آنها رفتم ، اما وقتی دختر جوان سوار ماشین شد.

 

دوستم با چاقو او را تهدید کرد و به زمین کشاورزی برد. اما همین جوان در بازجویی های بعدی اعتراف کرد که او نقشه آدم ربایی را می دانسته و به دختر جوان هم تجاوز کرده است . کارآگاهان با اطلاعات به دست آمده ، یکی از همدستان او به نام داود را که در ربودن فهیمه شرکت داشت دستگیر کردند.

اما هنوز سومین جوان فراری است . پرونده این آدم ربایی به شعبه ۷۷ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و دیروز در دادگاه مصطفی و همدستش داود به ربودن دختر و تجاوز به او اعتراف کردند. اکنون تلاشی دوباره برای دستگیری سومین جوان متجاوز آغاز شده است تا قاضی دادگاه حکم خود را درباره متهمان صادر کند.

 
بنا به گزارش خبرنگار ما؛ پرونده این جنایت سیاه که با توجه به اقرار صریح ربایندگان دختر جوان به تجاوز به عنف به نظر مى رسد آنان با مجازات اعدام روبرو شوند به شعبه ۷۷ دادگاه کیفرى استان تهران ارجاع شده است وقرار است ۵ قاضى به اتهامات هولناک عاملان جنایت سیاه رسیدگى کنند.
منبع : ایران گراند
<

:: موضوعات مرتبط: عکس و فیلم , حوادث , ,
:: برچسب‌ها: تجاوز گروهی به یک معلم زن جوان در جنوب تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1391 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد