پ نه پ جدید – آبان ۹۱
نوشته شده توسط : مرتضی

www.nazpatogh.com | پ نه پ جدید   آبان 91

 

پ نه پ …

با دوستم رفتیم بام تهران … یه یارو تو بانجی جامپینگ داشت بالا پایین میرفت …
دوستم میگه اگه این کش پاره بشه می خوره زمین داغون می شه؟
پَ نه پَ می خوره زمین هوا میره نمی دونی تا کجا میره …

_________________

ساعت ۴ صبح با رفیقم رسیدیم ترمینال شهرمون رفیقم هنوز خوابه بهش میگم پاشو بریم خونه بگیر بخواب تو همون حالت خواب میگه مگه ما خونه داریم؟!
میگم پ ن پ کارتن خوابیم الانم دنبال کارتن میگردم بریم زیر پل کپه مرگمونو بذاریم!!!!

_________________

زنگ زدم ۱۱۵، میگه آمبولانس میخواین قربان؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ یه پلیس ۱۱۰ میخوام, بقیش هم آدامس بدین!

_________________

مارمولکه اومده وسط اتاق پذیرایمون بعد خواهرم جیغ میزنه میگه اِ این مارمولکه؟!
منم میگم پ ن پ کروکودیله ولی چون امکانات نداشته مارمولک شده!!
خواهرم میگه ایکیو نمیکشیش؟
میگم پ ن پ میارم معرفیش میکنم بهتون تا اونم یکی از اعضای خونوادمون بشه بعد بهش امکانات میدیم که کروکودیل بشه!
خواهرم:l
من:)
مارمولکه:)))

_________________

رفتیم غار علیصدر. به رفیقم خفاش نشون دادم. میگه وای خفاشه! پــ نه پـــ بتمن بود. اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلا!!!

_________________

سرکلاس ادبیات امتحان میان ترم داشتیم.منم قد گاو حالیم نبود
از شانس گند من استاد منو از بین دوستان(که بهم وعده تقلب داده بودن)برداشت و برد ته کلاس بین یه مشت بچه که از خودم بدتر بودن انداخت.
برگه در آوردیمو و سوالارو گفت نوشتیم.بعد همه شروع کردن به نوشتن.منم هی زور می زدم یه چیزایی بنویسم.دیدم بغل دستم پسره نشسته منتظر ادامه سوالاست.استاد بهش گفت چیه؟اونم تریپ خیلی درس خونی اومد استاد یه سوال دارم :الان باید اینارو معنیاشو بنویسیم؟
منم گفتم:پ ن پ ۷بار از رو هر بیت بنویس خطتت خوب شه.
همون شد استاد تو اون درس بهم داد ۱۹٫۵

_________________

خانمه ۲۰۶ رو زده به تیر برق ، ماشین نصف شده !به افسر میگه یعنی اشتباه از من بوده ؟
افسر: پـَـــ نــه پـَـــ علت حادثه خواب آلودگیه تیر چراغ بوده !

_________________

توی صف دستشویی عمومی به یاره میگم ببخشید شما هم میخواهین برین دستشویی؟
میگه پ ن پ من سوسکم اومدم نهار بخورم!

_________________

تو بیمارستان بغل تخت بابا بزرگم رو صندلی خوابم برده پرستاره امده میگه اقا اقا شما همراهشی?
میگم پ نه په عزرائیلم امدم جونش بگیرم خسته بودم یه لحظه چشمام رفت رو هم خوابم برد مرسی بیدارم کردی!!

_________________

بعد از چهار ساعت از کنکور تو هوا ۴۰ درجه اومدم خونه خواهرم میگه خسته‌ای؟ اگه نیستی منو ببر یه جایی میخوام خرید کنم.
پـَـَـ نــه پـَـَــ. نه خسته نیستم تو جلسه کنکور لحاف دشک انداخته بودم داشتم قلیون میکشیدم…

_________________

یارو بجای توپ پای منو شـوت کرده ۲تا لنگام رفته هوا ، رفیقم میگه زدت ؟؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــ حرکت ماتریکسی رفتم حواسشون پرت شه شما از پشت حمله کنین !!!

_________________

به دوستم گفتم میخوای بری دماغتو عمل کنی کوچیک بشه؟
گفت پ نه پ میخوام برم یه سیستمی روش پیاده کنم وقتی دروغ میگم دراز بشه!!

_________________

رفتیم گوسفند بخریم یارو می گه می خواین بکشینش?
میگم په نه په ماشین خراب شده بود می خوایم سوارش شیم با بچه ها بریم شمال!!

_________________

رفتم پیش صاف کار ماشین. یه نگاه به ماشین کرد میگه تصادف کردی؟ گفتم پ ن پ از جلو بندی تکراری خسته شدم گفتم برای تنوع با چکش بکوبم توش همه جاش جدید بشه

_________________

*دوستم زنگ زده خونه. گوشی رو برداشتم سلام کردم. میگه: تو خونه ای. میگم: پ ن پ لطفا پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را بگذارید… با تشکر!

_________________

 

منبع : نازپاتوق.کام





:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: