نوشته شده توسط : مرتضی

 

خیلی از طراح‌ها ممکن است گاهی دوست داشته باشند با دیدن نسخه کامل PSD طرح یک وبسایت، شیوه اجرای طراحی آن را یاد بگیرند. Popular UIs مجموعه‌ای از فایل‌های PSD طرح برخی سایت‌های معروف دنیا را به طور رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید آن‌ها را دانلود کنید.

rdio-ui.jpg

در حال حاضر در مجموعه یاد شده می‌توان طرح سایت‌هایی نظیر فیسبوک، اپل، GitHub و Rdio را مشاهده کرد.

طراحانی که روی این مجموعه کار می‌کنند می‌گویند هر هفته یک طرح جدید را برای دانلود معرفی خواهند کرد. به جز سرویس میل‌چیمپ که برای عرضه طرح سایتش توسط این مجموعه، عکس‌العمل قانونی نشان داده است، هیچ یک از سایت‌های فعلی که طرح‌شان آماده شده شکایتی بابت این موضوع نداشته‌اند.

برای مشاهده و دریافت طرح PSD سایت‌های معروف دنیا می‌توانید به صفحه Popular UIs مراجعه کنید.

منبع The Next Web

 

<

:: موضوعات مرتبط: دانلود , معرفی , ,
:: برچسب‌ها: psd , سایت , سایت معروف , دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

 

مدتی بود که در نظر داشتم تا در مورد سایت های آپلود فایل مطلبی را منتشر کنم. با بحثی هم که در مورد این سایت ها در وبلاگ  ایجاد شد، تصمیم گرفتم تا هر چه زودتر دست به کار شوم! عقیده دارم که معرفی سایت ها در زمینه های مشابه، اگر به صورت منتخبی از برترین ها (Top N) در نظر گرفته شود می‌تواند تاثیر بهتری را برای کاربران در بر داشته باشد. اگر خواننده مستمر این وبلاگ باشید هم مطمئنا علاقه من را نسبت به اینگونهمعرفی ها شاهد بوده اید! به نظر می رسد با وجود اینکه معرفی اینگونه سایت ها در وبلاگستان غیر فارسی رونق بسیاری دارد، اما هنوز کاربران فارسی زبان، سعی نکرده اند تا نگاه متمایزی نسبت به آن داشته باشند. هنگام جستجو مطلب در این مورد، نتایج زیادی را مشاهده کردم و لذا به همین خاطر، منبع دقیقی از اولین شخصی که به معرفی اینگونه سایت ها پرداخته نیافتم! هدف از این معرفی، آشنا کردن کاربران با سرویس های برتر درحوزه فعالیت مشابه سایت ها است. هدف از این معرفی، بیان این مطلب است که سایت هایی به غیر از رپیدشیر هم هستند تا بتوانند فایل های شما را میزبانی کنند! من در ادامه به ۲۰ مورد از آن ها شاره می کنم و توصیه می کنم که این پست  را هم از دست ندهید و اگر شما هم سایتی را در این زمینه می شناسید معرفی نمایید.


 

<

:: موضوعات مرتبط: معرفی , سرگرمی , آیا می دانید؟ , ,
:: برچسب‌ها: آپلود , فایل , لینک مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی
به گزارش گروه خواندنی های مشرق، گاهی اوقات میوه ها را پوست می کنید ولی نمی تواند تمام آن ها را مصرف کنید به همین علت مجبورید آن ها را در محلی نگهداری کنید و این ممکن است حالت میوه را تغییر دهد و یا آن را فاسد کند.

"کارتر کاستلر" پسر بچه 13 ساله ای است که مادرش هر روز میوه های پوست کنده را به عنوان تغذیه برای او قرار می دهد اما تا به مدرسه برسد میوه ها پلاسیده شده و خراب می شوند به همین علت او تصمیم گرفت تا دستگاهی برای تازه نگه داشتن میوه ها بسازد.



این پسر بطری های خاصی را طراحی کرده است که از دو بخش درست شد و در هر دوی آن ها آب ریخته می شود. شما می توانید میوه های خود را این بطری و در آب نگه داری کنید تا دیرتر خراب شده و برای مدت طولانی تری تازه باقی بمانند.

نکته دیگری که در مورد این بطری باید به آن اشاره کنیم بخش دیگری است که در آن تنها آب قرار دارد. این بخش طعم میوه ها را به خود می گیرد و شما آبی که می نوشید هم ویتامین های میوه را به همراه دارد.

این بطری ها در مرحله طراحی نهایی هستند و ایده ای بسیار مناسب برای تازه نگه داشتن میوه ها به مدت طولانی در سفرها هستند. همچنین این بطری توانسته است آزمایش های بهداشتی و درمانی را با موفقیت پشت سر بگذارد.



<

:: موضوعات مرتبط: معرفی , ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

همیشه جذاب بوده‌اند. اتفاقاً همین قیمت‌های کهکشانی‌اشان باعث جذابیت‌اشان می‌شود. جالب اینجاست وقتی جزو گران‌ترین‌ها باشند، حتماً جزو سریع‌ترین و قوی‌ترین‌ها نیز هستند. جدیدترین لیست از هیولاهای میلیون‌ دلاری منتشر شده است.

فهرست گران‌ترین خودروهای دنیا+تصویر و قیمت

 

<

:: موضوعات مرتبط: قیمت روز , معرفی , سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی
درست دو هفته پیش در 12 مارس، پژوهشگران شرکت ملی نفت، گاز و فلزات ژاپن با به کار بردن یک تکنیک بسیار نوین و انقلابی موفق شدند تا در نزدیکی جزیره نانکایی و در عمق 1000 متری دریا سوخت فسیلی جدیدی را استخراج کنند که می‌تواند آینده انرژی جهان را دستخوش تغییرات کند.<

:: موضوعات مرتبط: معرفی , دیدنی ها وشنیدنیها , آیا می دانید؟ , ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

فداکارترین مادران دنیا را در ادامه مطلب ببینید

<

:: موضوعات مرتبط: معرفی , آیا می دانید؟ , ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی
عنوانکارگردانمکانزمان آغاززمان پایان
جاری مثل جویبارمنصور خلجتالار هنر1391/12/021391/12/30
رویاهای رام نشدهایوب آقاخانیتالار سنگلج1391/12/021391/12/30
ارخشمسعود دلخواهتالار چهارسو1391/12/021391/12/30
دکلرهمهدی کوشکیسالن انتظار تالار اصلی1391/12/021391/12/30
پلکانهادی مرزبانتالار اصلی تئاتر شهر1391/12/021391/12/30
قصه تاج عروس، خاله و خروساحمد سلیمانیتالار هنر1391/12/021391/12/30
این خونه دیگه موش نمیخوادامید محمدیتالار اندیشه حوزه هنری1391/12/021391/12/30
تن تن و راز قصر مونداسآروند دشت آرایسالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر1391/12/021391/12/30
<

:: موضوعات مرتبط: معرفی , ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی
عنوانکارگردانتعداد سینمافروش
از بزرگسم ريمي
3351
42/200/000$
تماسبراد اندرسون
3159
17/100/000$
برت و اندرسونران اسکاردينو
2947
10/300/000$
جک غوا کشبرايان سنيگر
2569
6/220/000$
دزد هويتست گوردن
3222
4/520/000$
خبر چينريک رومن راگ
2511
3/500/000$
21 و بيشترجان لوکاس و اسکات مور
3642
2/620/000$
کتاب بارقه اميدديويد اراسل
2012
2/590/000$
پناهگاه امنلاس هالستروم
3223
2/500/000$
فرار از سياره زمينکل برونکر
3353
2/330/000$
<

:: موضوعات مرتبط: معرفی , ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی
بسیاری از والدین تصور می کنند که اگر کودک خود را در خودرو در آغوش بگیرند می توانند بیشتر مراقب او باشند و از خطرات احتمالی جلوگیری کنند. اما تحقیقات نشان داده که بسیاری از کودکان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در تصادفات جان خود را از دست می دهند.همه‌ساله در اروپا 60 هزار کودک در سوانح رانندگی مجروح و 750 نفر کشته می‌شوند. در بیشتر موارد نیز دلیل زخمی یا کشته شدن کودکان استفاده نکردن از کمربند ایمنی یا صندلی متناسب با وزن و سن آنهاست. در یک تصادف احتمال پرت شدن کودکان از صندلی عقب به سمت شیشه در مقایسه با افراد بزرگسال 6 تا 7 برابر است و حتی اگر کودکان پرت نشوند احتمال گیر کردن آنها بین دو صندلی بسیار زیاد است. صندلی اتومبیل مخصوص کودکان این امکان را فراهم می‌آورد که در موقع ترمز شدید احتمال صدمه دیدن کودکان به حداقل برسد.

نتایج مطالعه نشان میدهد كه این صندلی ها خطر آسیبهای وخیم را 78 درصد و خطر آسیبهای جزئی را 75 در صد می كاهند .آنها نتیجه می گیرند كه نشاندن بچه های زیرچهار سال در صندلی مخصوص كودك كه بر روی صندلی عقب اتومبیل فیكس شده است باید بصورت قانونی اجباری درآید.برای بچه ها استفاده از این صندلی ها بسیار مفید تر از بستن كمربند های معمولی است .اگر شما هم كودك زیر 4 سال دارید به فكر تهیه یك صندلی ماشین خوب برای او باشید . صندلی ماشین را حتماً بر روی صندلی عقب ثابت كنید .

هنگام خرید به برچسب آن توجه کنید:


هنگام خرید صندلی اتومبیل کودک باید برچسب آن را نگاه کرده و صندلی مناسب وزن کودک را انتخاب کرد. بین 0 تا 3 سالگی صندلی‌ها این‌گونه تقسیم‌بندی می‌شوند:


گروه 0 مناسب از زمان تولد تا زمانی که وزن کودک به 10 کیلوگرم برسد.


گروه 0+ مناسب از زمان تولد تا زمانی که وزن کودک به 13 کیلوگرم برسد.


گروه 1 مناسب برای کودکانی با وزن 9 تا 17 کیلوگرم


گروه 2 و 3 مناسب برای کودکانی با وزن 15 تا 25 کیلوگرم و 25 تا 36 کیلوگرم


توجه کنید که روی برچسب صندلی علامت «universal» نوشته شده باشد. بودن این علامت یعنی صندلی برای انواع اتومبیل‌‌ها مناسب است. تا 9 ماهگی بسیار مهم است صندلی‌ای را انتخاب کنید که از گردن و سر کودک محافظت کند و به همین دلیل بهتر است صندلی گروه 0 را انتخاب کنید. بهترین مکان برای قرار دادن صندلی کودک، صندلی پشت اتومبیل است اما اگر می‌خواهید کودک‌تان را ببینید در صورتی که اتومبیل شما مجهز به ایربگ یا کیسه هوا نباشد می‌توانید او را روی صندلی جلو نیز بگذارید. مراقب باشید زیرا اگر اتومبیل کیسه هوا داشته باشد، در حین تصادف احتمال خفه شدن کودک شما وقتی در صندلی جلو باشد، بسیار زیاد است.
 
در حال حاضر صندلی‌های پیشرفته‌‌ای وارد بازار شده است که سیستم رگلاژ داشته و قابل تنظیم برای هر سنی است. قیمت این نوع صندلی‌ها بالاتر از انواع کلاسیک است اما از آنجا که برای هر سنی مناسب است درنهایت در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کند. در ضمن این صندلی‌ها به شکل سبد نوزاد هم درمی‌آیند و در دوران نوزادی می‌توان از آنها هم به عنوان سبد حمل و هم به عنوان صندلی مخصوص اتومبیل استفاده کرد.

یك صندلی استاندارد كودك چه ویژگی‌هایی دارد؟

براساس نظر متخصصان، صندلی استاندارد كودك باید قابل اتصال به بدنه اصلی باشد. در واقع تعدادی از صندلی‌ها فقط به روكش یا كمربند ایمنی خودرو متصل می‌شوند كه این حالت ضریب امنیت را تا حد بسیار زیادی كم خواهد كرد. پس اگر بتوان صندلی كودك را به بدنه سخت و فلزی صندلی اتومبیل متصل كرد، بیشترین ایمنی هم برای كودك فراهم خواهد شد.

كمربند صتدلی

علاوه بر این، صندلی کودک باید دارای کمربند ویژه‌ای هم باشد تا او در اثر تکان‌های شدید خودرو، به اطراف پرتاب نشود. این کمربند باید از جنس نرمی ساخته شده باشد تا بدن کودک را نیز آزار ندهد و در اثر ترمزهای شدید، باعث زخم شدن یا وارد شدن فشار بیش از حد روی بدن و استخوان‌بندی ظریف كودك نشود. این نوع کمربندها که معمولاً به صورت ضربدری است، با یک لایه محافظ بسیار لطیف و نرم پوشانده می‌شود تا کودک به هیچ عنوان صدمه نبیند.

دوام صندلی

هنگام خرید هم باید توجه داشته باشید که صندلی کودک برای مدت زمانی طولانی قابل استفاده باشد تا خیلی زود مجبور به تعویض آن نشوید. با این کار می‌توانید از این صندلی‌ها در تمام مدت نوزادی و خردسالی کودک خود استفاده کنید.

تمیز بودن صندلی

همچنین باید این صندلی را تمیز نگه دارید تا در این دوره طولانی، به خوبی بتوانید از آن استفاده کرده و کودک تان را با راحتی از مکانی به مکان دیگر ببرید. به همین دلیل بهتر است صندلی‌هایی را انتخاب کنید که روکش آن‌ها قابل تعویض یا شست‌وشو باشد.

اول ایمنی،‌ بعد حركت!

زمانی که صندلی مناسب را خریده‌اید و آن را در ماشین نصب کرده‌اید نیز فراموش نکنید كه همیشه باید قبل از شروع حرکت، آن را بررسی نمایید تا از اتصال کامل و صحیح آن مطمئن شوید و سپس كودك و نوزاد دلبند خود را در آن قرار دهید.
<

:: موضوعات مرتبط: معرفی , آیا می دانید؟ , ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

در ادامه تصاویری از محتویات به جا مانده از صدام ملعون را می بینید که با چبال کشورش بدست آورده!!!!!!!!!!!!

لطفا به ادامه مطل بروید

<

:: موضوعات مرتبط: معرفی , دیدنی ها وشنیدنیها , ,
:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی
فوتبال دیواری یا «Eton Wall» ورزشی است که قدمت طولانی دارد و به عنوان عجیب ترین ورزش توپی دنیا شناخته می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فوتبال یکی از ورزشهای محبوب دنیا است و در کنار آن راگبی نیز ورزشی پر طرفدار در آمریکا به حساب می آید. در میان این ورزش های توپی اما رشته ای به نام «Eton Wall» قرار دارد که ترکیبی از هردوی این ورزش هاست و البته بسیار قدیمی و عجیب است.

به طور دقیق تاریخ ابداع این ورزش مشخص نشده است اما بنا به شواهد اولین نشانه های این ورزش در سال 1766 و در انگلستان بوده است و قوانین آن نیز تا سال 1849 که اولین قانون ها نوشته شد بسیار تغییر کرده است ولی از آن زمان تغییر نکرده است.

در این ورزش دو تیم  10 نفره و دو نفر ذخیره نفره در زمینی به عرض 5 متر و طول 110 متر که حتما باید در کنار یک دیوار آجری باشد بازی را آغاز می کنند و باید سعی کنند توپ را به دروازه حریف برسانند.

البته در این ورزش شرایطی مانند فوتبال نیز وجود دارد ولی قوانین اصلی عبارتند از اینکه توپ باید در امتداد دیوار حرکت کند و نباید دست به آن زده شود. همچنین شوت زدن وجود ندارد و توپ باید تا دم دورازه ها برده شود. بازیکنان نیز می توانند هرچه خواستند از حرکت توپ جلوگیری کنند.

این بازی به طور رسمی بین دانشگاه های مختلف برگزار می شود ولی گل زدن در آن سخت است به طوری که بیش از 100 سال است تیمی در آن نتوانسته گل بزند. این نکته نیز لازم است گفته شود که کری خواندن یکی از نکات اصلی این بازی است.




<

:: موضوعات مرتبط: معرفی , ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

عادت کردهایم که هرچندوقت یکبار منتظر یک سریال پرسروصدا از او باشیم.

 

زندگی خصوصی حمید گودرزی + عکس

     
     
   

به گزارش اروم نیوز ، بازیگری که بعد از درخشش در سریال "مسافری از هند" خیلیها روی آینده روشن و اقبال بلندش در سینما و تلویزیون شرط میبستند.

اما به جز حضور در فیلم مجنون لیلی، اتفاق دیگری نیفتاد.

اینکه بخت با او یار نبوده یا هر دلیل دیگری چیزهایی نیست که بخواهیم حالا موشکافیشان کنیم.

او دوباره با سریال "زمانه" برگشته تا یک تلنگر دیگر برای همه آنهایی باشد که در تمام این سالها حمید گودرزی و بازیهایش را دنبال کردهاند.

یک بهانه خوب برای گپ و گفت با بازیگری که بیشتر از هرچیز دیگری اینبار از زندگی شخصی و روحیاتش میگوید.

چیزهایی که شاید تا حالا از زبان او نشنیده بودید.

 

چند سال است که بازیگری را شروع کردی؟

از سال 74 با سریال "دانی و من"

چند وقت است که ازدواج کردی؟

7سال است.

شنیدهایم که حمید گودرزی زنذلیل است؟

بله (میخندد).

از شوخی گذشته چقدر از خانمت حساب میبری؟

به هر حال وقتی متاهل میشوی و ازدواج میکنی، باید از همسرت حساب ببری.

بالاخره زندگیات شده است "ما" و دیگر "من" وجود ندارد.

من کوچکتر از آن هستم که بخواهم نصیحت کنم اما فکر میکنم ما جوانها باید حد وسط را داشته باشیم تا زندگی مشترکمان ادامهدار و بنیان آن محکم شود.

فکر میکنم باید توقعهای بیجا را در زندگی مشترک دور کرد.

یعنی معتقدی تقسیم کردن زندگی بین زن و شوهر به نفع آنهاست؟

بله.

به نظرم زن و شوهر در زندگی مشترک باید توانمندیهای یکدیگر را بشناسند و نسبت به آن توانمندیها از هم انتظار داشته باشند.

این مسئله باعث میشود، زندگیها دوام پیدا کند.

مردم نقش منفی را تف و لعنت میکنند

به نظر میآید جدیدا به ژانر طنز علاقه پیدا کردهای آیا میخواهی در این ژانر بازی را ادامه دهی؟

برای من فرقی نمیکند در چه ژانری بازی کنم؛ چه کمدی، چه ملودرام.

اما فقط نقش مثبت بازی میکنم.

در کل بازی در نقش منفی را نمیپذیرم چون مردم کاراکترهای منفی را دوست ندارند.

یعنی تا بهحال نقش منفی بازی نکردی؟

نه خدا را شکر.

فقط در سریال "مسافری از هند" نقشم کمی منفی به نظر میرسید اما در نهایت آن نقش را تبدیل به جوان متعصبی کردم که روی خانوادهاش تعصب دارد.

در مملکت ما اینطور جا افتاده است که اگر کسی نقش منفی بازی کند، مردم تا آخر کار، او را نفرین میکنند.

خود من هم همینطور هستم از دست نقش منفیها حرص میخورم به خصوص وقتی که بازیگر، آن نقش را خوب بازی نکرده باشد.

یادم میآید در یک فیلم از گاوصندوق پدرم دزدی کردم، چشمتان روز بد نبیند از فردای آن روز هر کسی من را میدید میگفت، آقای گودرزی از شما بعید بود (میخندد).

ماجرای بازی تو در سریال "قلب یخی" چه بود؟ چرا یکدفعه از فیلم حذف شدی؟

وقتی در سریال "قلب یخی" شروع به بازی کردم، متوجه شدم بعضی از دوستان قصد دارند از من سوءاستفادههایی کنند که این مسئله منجر به بههمخوردن رابطه من با آنها و ایجاد دعوا و مشکل شد.

همین مشکل باعث شد داستان سریال را تغییر دهند و زودهنگام در سریال کشته شوم.

اگر دقت کنید این سریال تنها کاری است که من یکدفعه از آن حذف میشوم (میخندد).ناگفته نماند منشا بیشتر مشکلات من با آن گروه، مشکلات مالی بود.

به هر حال کار کردن و رفاقت دوطرفه است اما انگار در مورد آن رابطه این اتفاق نیفتاد.

به من گفتند، نه تنها دستمزدت را پرداخت نمیکنیم بلکه تو را میکشیم، دیگران هم حرف اضافه بزنند آنها را هم میکشیم (البته در سریال) خلاصه این مسائل تمام شد.

سری دوم "قلب یخی" ساخته شد.

من دیدم دوباره عکس من روی پوستر فیلم هست.

من از همین جا اعلام میکنم من در قلب یخی دوم بازی نکرده ام و هرگونه عکس و اسمی که در این سریال از من زده شده است به دلیل فروش سیدیهایشان است.

این کار فرهنگی نیست.

روی جلد سیدی عکسی باشد که داخل پکیج، خبری از آن فرد نیست.

ما اگر مدعی هستیم کار فرهنگی انجام میدهیم و به هنرمندانمان ارزش میگذاریم نباید این کار را انجام دهیم.


دستان شکیبایی را بوسیدم

من از علاقهمندان خسرو شکیبایی بودم.

افتخار این را داشتم که دست ایشان را ببوسم و اولین کسی بودم که همراه با بیژنبنفشهخواه صدای ایشان را بازی کردم.

مدتها تمرین کردم که بتوانم صدای ایشان را دربیاورم.

شاگرد استاد نوری بودم

شنیدهام میخواهی در یک گروه موسیقی بخوانی.

درست است؟

یک صحبتهایی کردهایم.

هنوز مشخص نیست که این اتفاق بیفتد یا نه.

من به خوانندگی علاقه دارم اما فکر میکنم باید نگاهت به هنر عمیق باشد اگر میخواهی خواننده باشی یا بازیگر باید خیلی جدی حرفه مورد علاقهات را دنبال کنی.

فکر نکنیم کار هنری شوخی است و جا پای یکدیگر نگذاریم.

من در 17سالگی به کلاسهای سولفژ میرفتم، شاگرد استاد نوری هم بودم، دورههای آقای راستگفتار را هم گذراندهام.

در واقع الفبای ابتدایی موسیقی را یاد گرفتم.

همسرم پولدار است!

باتوجه به اینکه رشته تحصیلیات کارگردانی است، تصمیم نداری کارگردانی را هم تجربه کنی؟

فعلا تصمیم ندارم.

دوست دارم وقتی پختهتر که شدم و تجارب بیشتری به دست آوردم سراغ کارگردانی بروم.

فکر میکنم وقتی میخواهی در مقام کارگردان ظاهر شوی باید حرفی برای گفتن داشته باشی.

یک حرف جدید که قبلیها نزده باشند و ارزش مطرح شدن داشته باشد.

هیچوقت غم نان باعث شد در کاری که دلت نمیخواهد بازی کنی؟

نه، هیچ وقت

مصاحبه همراه با تصاویر متفاوت از حمید گودرزی و همسرش

مصاحبه همراه با تصاویر متفاوت از حمید گودرزی و همسرش
یعنی کسب و کار دیگری داری؟

نه.

وضع مالی خانمم خوب است (میخندد).

یعنی داماد سرخانهای؟

نه، داماد سرخانه چیست؟! از نظر من در سینمای ایران در طول سال یک تا 3 فیلم خوب ساخته میشود، یعنی 99درصد فیلمهاخوب نیست.

از کجا معلوم این 3 فیلم خوب در خانه من را بزند.

کسی هم نیستم که بروم سراغ کارگردانها و بگویم لطفا این نقش را به من بدهید.

اسپیکر سرخودم

یعنی میگویی این اتفاقها در سینمای ما پیش میآید؟ و بازیگرها باید دنبال نقش بدوند.

بله، من رودربایستی ندارم.

در برنامه هفت آقای جیرانی هم بارها گفتم میخواهم بیایم و حرفهایم را بازگو کنم اما متاسفانه این فرصت پیش نیامد.

در سینما یا باید وارد یک باند و گروه شوی یا تنها بمانی.

من جزو کسانی هستم که بدون باند و گروه خاصی کارم را ادامه دادم.

در واقع همیشه خودم اسپیکر سرخود بودم.

البته این اتفاق خوبی است که تو روی پای خودت ایستادی و تنها حامی تو خانوادهات بودند.

واقعیت هم این است که وقتی خانواده تو همراهت هستند و از تو حمایت میکنند تو با دلگرمی بیشتر کارت را ادامه میدهی و نتیجهاش میشود حمید گودرزی که مردم کارهایش را دوست دارند.

بله، اول به خدا تکیه میکنم و بعد خانوادهام و دوستان خوبی که یاریام میکنند.

ترسیدم بینیام صدمه ببیند، بوکس را کنار گذاشتم

تو با این روحیات لطیف و عاشقانهای که داری، چطور شد از بین رشتههای ورزشی سراغ بوکس رفتی؟

من 3 ماه دوره بوکس دیدم.

به دلیل بازی در سریال "مسافری از هند" این دوره را گذراندم.

اما خیلی زود این رشته ورزشی را کنار گذاشتم و ترس این را داشتم که بینیام صدمه ببیند و آروزهایم به باد برود.

اما اهل ورزش هستم هیچکس در پینگپنگ حریف من نمیشود، در فوتبال گل کوچک هم حرفهای هستم، در تیراندازی و شنا هم میتوانم با دوستان رقابت کنم.

فقط سوارکاری را تجربه نکردم، به این دلیل که میترسم از روی اسب بیفتم و دندههایم صدمه ببیند.

به نظر میآید خیلی به سلامتت توجه میکنی؟

دقیقا اینطور است.

نه به این دلیل که بازیگرم بلکه فکر میکنم همه باید با ورزش و رسیدی به خود، مراقب طول عمرمان باشیم.

کتابهایم را فروختم، چاقاله بادام گرفتم

در کودکیام بچه شر و شیطانی بودم.

یادم میآید فصل بهار بود و گوجهسبز تازه به بازار آمده بود.

به پدرم گفتم برایم گوجهسبز بخر اما نخرید.

من به مدرسه رفتم و دوستی داشتم به اسم روحی.

به من گفت اگر کتابهایمان را به او بدهیم آنها را به شکل قیف درمیآورد و در عوض آن به ما یک سیر گوجهسبز میدهد.

من هم کتابهای علوم، ریاضی و دیکتهام را به او دادم.

دوستم نامردی کرد و گفت تعداد کتابهایت کم است به جای گوجهسبز، چاقاله بادام به من داد.

خلاصه جای شما خالی آن شب یک کتک مفصل خوردم.

دعا میکنم پرچم ایران همیشه بالا باشد

در زندگیات چقدر دعا میکنی؟ منظورم این است که آدم معتقدی هستی؟

اگر خدا قبول کند خیلی دعا میکنم.

به نظرم کسی که معتقد نیست اصلا انسان نیست.

هر کسی باید در زندگی به چیزهایی معتقد باشد.

عقیده دارم نباید به کسی که به چیزی اعتقاد ندارد، اطمینان کرد.

چنین کسی را نباید به خانهات راه بدهی و باید از این طیف افراد دوری کرد.

وقتی زندگیات دچار مشکل میشود چطور با خدا راز و نیاز میکنی؟

اول میخواهم چیزی که صلاح من است برایم پیش بیاید.

چند وقت پیش رباط پایم پاره شد و همین مسئله باعث شد چند وقتی کار نکنم.

دچار تردید و دودلی شده بودم که نکند فراموش شدهام.

همان زمان از خدا خواستم هرچه صلاح من است برایم پیش بیاید و همینطور هم شد.

در کل دعای همیشگیام این است خدایا پرچم ایران و ایرانی همیشه بالا باشد.

 

 

منبع:سیمرغ

منبع:سیمرغ

<

:: موضوعات مرتبط: معرفی , ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

عرش نیوز :
به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران قیمت روز موبایل در برندهای مختلف به شرح زیر است.

قیمت انواع تلفن همراه

برند

مدل

قیمت (تومان)

Samsung

Galaxy S III I9300 - 16GB

1.950.000

Samsung

Galaxy Note II N7100- 16GB

2.430.000

Samsung

Galaxy S Duos S7562

890.000

Sony

Xperia Acro S

1.380.000

Sony

Xperia P

1.020.000

Sony

Xperia SL

1.280.000

Sony

Xperia U

710.000

Sony

Xperia Sola

790.000

Sony

Xperia E Dual

680.000

Sony

Xperia TX

1.640.000

Sony

Xperia Tipo Dual

490.000

Nokia

Asha 305

300.000

Sony

Xperia J

790.000

LG

Optimus L7 P705

710.000

LG

Prada 3 - P940

890.000

<

:: موضوعات مرتبط: اقتصادی , قیمت روز , معرفی , موبایل , ,
:: برچسب‌ها: قیمت روز موبایل , محبوب ترین مدل های موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

 مجله تخت گاز:  راهنمای تصویری خودروی هاچ بک
 


 
راهنمای تصویری خرید خودروی هاچ بک
 

راهنمای تصویری خرید خودروی هاچ بک
 

راهنمای تصویری خرید خودروی هاچ بک
 

راهنمای تصویری خرید خودروی هاچ بک
 

بقیه در ادامه مطلب
<

:: موضوعات مرتبط: قیمت روز , معرفی , ,
:: برچسب‌ها: هاچ بک , بازار ایران , خودرو , راحت , ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

فاسدترین کشور جهان مشخص شد

سازمان شفافیت بین الملل، افغانستان را در جمله فاسدترین کشورهای جهان قرار داد.

ملت ایران: در گزارش جدید این سازمان افغانستان از نظر شفافیت در رده ۱۷۴ قرار گرفته و همراه با سومالی و کره شمالی، جز کشورهایی شد که میزان شفافیت در آن در پایین‌ترین حد در جهان است.

<

:: موضوعات مرتبط: معرفی , ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

بهار سومخ (به انگلیسی: Bahar Soomekh) (زاده ۳۰ مارس ۱۹۷۵ در شهر تهران)بازیگر ایرانی تبار است که در سینمای هالیوود به فعالیت در زمینه بازیگری اشتغال دارد.

وی در فیلم های مطرح تصادف، ماموریت غیرممکن ۳ و اره ۳ بازی کرده است.

بهار در سال ۱۹۷۹ در سن ۴ سالگی به همراه والدین و خواهرش صبا سومخ به لس آنجلس آمد. او در دانشگاه کالیفرنیا، سانتا بارباراتحصیل نمود و در یک شرکت مشغول به کار شد.

همزمان او به کلاس های بازیگری نیز می رفت. اولین بازی بهار در سن ۲۷ سالگی در شوی تلویزیونی «Without a Trace» در قالب یک بازیگر میهمان بود. او در سال ۲۰۰۴ در فیلم تصادف ساخته پاول هگیس به ایفای نقش پرداخت .

او همچنین در فیلم سیریانا بازی کرد که البته نقش او در نسخه اکران فیلم حذف شد. از دیگر فیلم های مطرحی که بهار در آن به ایفای نقش پرداخته می توان به «سریال ۲۴» ، «ماموریت غیرممکن ۳» و «اره ۳» اشاره کرد. او در فیلم اره ۳ نقش دکتر لین را بازی کرد که یکی از مهمترین بازی های او به حساب می آید.

دختر ایرانی که در فیلم وحشتناک اره بازی کرد +عکس

بهار در سال ۲۰۰۶ از سوی مجله پیپل در لیست ۱۰۰ زن زیبای جهان قرار گرفت.

فیلم شناسی

* درست مثل یک زن (۲۰۱۲)

* اره سه بعدی (۲۰۱۰)

* اره ۶ (۲۰۰۹)

* اره ۵ (۲۰۰۸)

* اره ۴ (۲۰۰۷)

* اره ۳ (۲۰۰۶)

* مأموریت غیرممکن ۳ (۲۰۰۶)

* ۲۴ (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۰۵)

منبع : سيمرغ

<

:: موضوعات مرتبط: معرفی , ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

فارس: یک پیرمرد روستایی در ترکیه مشاهده شده است که با رئیس‌جمهور سابق سوریه شباهت زیادی دارد.

یک پیرمرد در یک روستا در جنوب ترکیه دیده شده که شباهت عجیبی با «حافظ اسد» رئیس جمهور سابق سوریه و پدر «بشار» رئیس‌جمهور کنونی این کشور دارد.

پایگاه‌های خبری متعددی با انتشار این خبر و یک عکس از این پیرمرد، نوشتند که این مرد در یکی از قهوه‌خانه‌های ترکیه دیده شده و به حافظ اسد که 12 سال پیش درگذشته، شباهت عجیبی دارد.

 

<

:: موضوعات مرتبط: معرفی , ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

سلام به تمام وبلاگ نویسان عزیز / میخواهم بهتون  یه مژده بدم کسایی که منو لینک کنن 400 تا بازید کننده رایگان

می گیرند پس هر چه زودتر منو لینک کنین تا از دستتون نرفته !

<

:: موضوعات مرتبط: معرفی , ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

نام کارخانه نام خودرو قیمت نمایندگی قیمت بازار
 

درادامه مطلب

<

:: موضوعات مرتبط: معرفی , ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1391 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد