تصاویری شگفت انگیز از لحظه زایمان در خیابان
نوشته شده توسط : مرتضی

تصاویری شگفت انگیز از یک دختر ترک که در خیابان زایمان کرده و بچه اش را همانجا ترک کرده است.

این تصاویر که مربوط به یکی از خیابانهای ترکیه است باعث شگفتی و تعجب همگان شده است . در تصاویر مشخص است که یک دختر نوجوان به همراه یک زن و مرد میانسال که گمان میرود پدر و مادرش باشد در پیاده رو تاریک یک خیابان در حال قدم زدن است که ناگهان یک بچه از میان پاهای او به زمین می افتد. در تصاویر کاملا مشخص است که آنها برای لحظاتی با تعجب به نوزاد نگاه میکنند و سپس او را رها کرده و آنجا را ترک میکنند.


بعد از گذشت مدتی رهگذران متوجه حضور نوزاد شده و تعجب میکنند از اینکه نوزاد به این کوچکی در خیابان رها شده است . یکی از رهگذران با پلیس و اورژانس تماس میگرد و خیلی زود آمبولانس به محل میرسد و نوزاد را به بیمارستان منتقل میکند. این نوزادکه گفته میشود یک دختر است اکنون سالم است و به طرز معجزه آسایی نجات پیدا کرده است.

بحث و جدل زیادی در رسانه های ترکیه مبنی بر اینکه آیا واقعا این دختر در خیابان زایمان کرده است به گوش میرسد.


این دختر توسط پلیس شناسایی و دستگیر شده است و در بازجویی عنوان کرده است که نمیدانسته حامله بوده است و درحال راه رفتن زایمان صورت گرفته است و او تصور کرده است که یک لخته خون بزرگ از بدن او خارج شده است .والدین او نیز ادعا کرده اند از بارداری او مطلع نبوده اند.
به گفته پزشکان چون بند ناف نوزاد هنوز به او متصل بوده است مشخص است که وی تازه متولد شده است . پلیس میگوید در تصاویر عکس العمل آنها به گونه ای است که گویی منتظر تولد این نوزاد بوده اند.

 

ملت ایران




:: موضوعات مرتبط: خانواده , ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آبان 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: